SORTIDES D’ENTORN

Durant aquest 2n i 3r trimestre la classe de l’Univers han fet diverses sortides d’entorn.

En cada una de les sortides els i les alumnes van estudiar i es van orientar dins del mapa per veure els punts que ens podien ajudar al moment de fer la sortida.

Les sortides que vam fer són:

El Pi de les Planes

La sortida la vam fer conjuntament amb els alumnes de CI. Una de les activitats que vam fer va ser escoltar i identificar els diferents cants dels ocells. Per poder relacionar el cant amb el corresponent ocell ens va ajudar una app.

La Torre del Valent

La sortida de la Torre del Valent vam conèixer la història de la casa rural. A continuació vam fer un dibuix.

El camí de l’Aleixar fins a Maspujols i el camí de les costes.

Aquestes dues sortides ens van acompanyar l’alumnat de CI. En la primera vam conèixer el camí que arriba a Maspujols i un cop allí vam esmorzar i vam fer jocs cooperatius. Un dels jocs que vam fer va ser el joc del telèfon. La segona sortida, és una de les sortides més exigents que hem fet aquest trimestre ja que el camí comença amb molta pendent però un cop vam arribar el cap damunt era baixada. Aquest últim tram va ser molt fàcil.

Durant el segon i el tercer trimestre també hem anat a l’hort amb altres cicles. Una de les activitats que hem fet ha estat regar, treure les males herbes i collir els diferents aliments plantats com pèsols, faves, patates. Quan vam anar collir vam anar acompanyats amb els altres cicles. Tot

De totes les sortides els i les alumnes guarden un bon record.