Les pel·lícules

Hola,

Som la classe de cicle superior (5è i 6è) i aquest any ens diem LES PEL·LÍCULES.

Per escollir-lo, vam fer una votació entre tots aquests noms: el zodíac, les peres, els fantasmes, les bombes, el fons del mar, els mussols, l’esquelet, el món i les pel·lícules. Per votar vam fer servir una aplicació que es diu “MENTIMETER” i finalment, la opció més votada va ser la de “Les pel·lícules”.

Gràcies a aquesta aplicació el resultat va ser una incògnita fins al final de tot, ja que ho vam veure tots i totes junts a la pantalla amb forma de núvol de paraules. La opció més votada va sortir amb el color blau més remarcat i brillant. Aquí podeu veure el núvol de paraules que ens va sortir.

Aquest tema el vam escollir per poder mirar alguna pel·lícula extra durant el curs i aprendre la història del cinema (quina és la primera peli que van fer, quan es va fer, com es va fer, com es fa la gravació d’una peli i fins i tot gravar la nostra pròpia pel·lícula).

Us deixem una foto del grup. D’esquerra a dreta: Erik, Pol, Hugo, Khadija, Biel, Jael, Abril, Roger, Jesús, Nel, Júlia, Arlet, Etna, Aina, Masha.

Fins aviat,

Les pel·lícules

1. Chelo

Un nom de classe molt interessant, per poder fer una bona feina de recerca i aprenentatge!
    Segur que us ho passeu superbé aquest curs!