SORTIDA D’ENTORN

El dia 26 de maig, els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet una sortida d’entorn on hem conegut el camí de l’Aleixar a Maspujols-Maspujols a l’Aleixar. El recorregut l’hem iniciat agafant un tram de carretera fins a arribar a la riera de Maspujols fins a arribar al poble. Un cop allí, hem anat al poliesportiu a esmorzar. Un cop hem acabat d’esmorzar hem reiniciat el recorregut i hem passat per les Borges del Camp i d’allí hem arribat a la urbanització Rocabruna fins a arribar a l’Aleixar. Abans d’arribar-hi ens hem aturat i hem fet un petit esbós del paisatge que l’acabarem a l’escola, ja que només hem tingut 15 minuts per dibuixar perquè el recorregut era llarg.

Els i les alumnes