ELS REIS!

Enguany els reis de l’escola ens han portat moltes joguines diverses i divertides.

Als alumnes de 2n i 3r ens li han portat un joc del Playmobil, un joc de taula, El Virus i de construcció T. REX. Als de 4t i 5è els hi ha portat diverses pilotes per jugar a l’hora del pati i jocs de taula com: Qué soy yo, Imagenes i el Dos. I, a 6è un joc el Chimie, Chemistry que serveix per fer molts experiments com fer barreges, per descobrir el perquè l’oli sura a l’aigua, com reacciona el bicarbonat de sodi amb el vinagre entre d’altres.

Des de l’escola, us volem donar Moltes Gràcies, Reigs Mags!!!