LA NATURA NO POT PAIR TANTES DEIXALLES

Com molts de vosaltres ja sabeu, quan els alumnes de l’escola sortim a fer una excursió ens emportem guants de jardineria i una bossa d’escombraries per poder recollir les deixalles que trobem, ja que sabem que el bosc no les pot digerir.

En la sortida que vam fer el 19 d’abril en vam recollir moltes: papers, plàstics, tubs de goma, cartutxos, vidres, ferros, una sola de sabata, paper d’alumini, capses de tabac, molts papers de caramel…

Us deixem unes imatges perquè us feu una idea de tot el que trobem.

En arribar a l’escola, generalment ho classifiquem i els ordenem segons el temps que tarden en degradar-se. Un cop fet l’estudi ho llencem tot als contenidors corresponents.

Desitgem que un dia puguem tornar amb la bossa buida perquè ningú s’hagi oblidat res per aquests camins tan bonics que ens envolten, perquè sembla que no pugui ser!

Alumnes i mestra de Cicle Inicial.