UN NADAL DIFERENT A L’ESCOLA

Aquest any a l’escola Teresa Salvat i Llauradó ens hem hagut de reinventar per a celebrar Nadal perquè estem en grups bombolla.

La classe de cicle superior i mitja férem la carta als reis, una postal nadalenca per a casa i dues nadales. Els de mitjà una amb català i una amb francès i els de superior amb català i una altra amb anglès. Les dues classes vérem una pel·lícula i prenguérem crispetes. A més els de superior des d’educació física ferem unes postals nadalenques per als malalts de l’hospital que Carlos els va fer arribar. A la tornada obrirem els regals de reis.

A cicle inicial van fer la una postal, van cantar una nadala on tocaven el xilòfon, recitaren uns poemes. A més la carta als reis i feren una sortida per acomiadar la tardor baix del roure.

A infantil féren l’àlbum trimestral,  van fer cagar el tió, i també interpretaren una nadala molt bonica.

A la tornada de les vacances arribaren els regals dels reis que ens han agradat molt.

A la tornada tothom obrirem els regals de reis.

Ara ja sabeu com hem celebrat el Nadal diferent, desitgem que tot passi prompte i poder retornar a celebrar-ho com sempre tots junts.

Esperem que almenys el festival de final de curs sigui el més semblant al de cada any.

Gammers