#art i creativitat

SOM ARTESANS

Hem rebut instruments del Biel, els reconeixeu?

JOC D’OMBRES

La Montsant ha fer servir les ombres com a inspiració per una bonica creació artística.

ART ALIMENTARI

La Sílvia i la Nora ens envien fotos de uns plats de la seva creació. El de la Nora es diu Ninot de Neu i el de la Sílvia es diu Robot.

GALERIA D’ART

La Montsant ha estat investigant sobre diferents artistes famosos per inspirar-se i desprès crear la seva pròpia obra d’art.

ART ALIMENTARI

Hem rebut una altra creació d’ART ALIMENTARI del Biel. Aquesta vegada ha transformat un pancake en un dinosaure!

La Vinyet de la classe dels Globus ens ha enviat aquesta bonica creació d’ART ALIMENTARI.

La Montsant ha fet uns CARGOLS FARCITS DE VERDURETES. Li agrada molt cuinar i ha gaudit molt fent aquesta activitat!

CARGOLS BONS (document)

LA CASA DELS MEUS SOMNIS

La Montsant ha decidit ensenyar-nos la casa dels seus somnis. Ha pensat les habitacions que hi ha i què hi ha en cadascuna!!! Fins i tot terrassa amb unes hamaques!!

LES OMBRES DEL DINOSAURES

Al Biel li encanten els dinosaures i ha fet una divertida activitat, resseguint la seva ombra i després escrivint el nom de cada dinosaure.

LA GELATERIA

La Montsant ha muntat una GELATERIA, on fa compra-venda de gelats, cada un amb una combinació de boles diferents i amb diversos preus!

LA GELADERIA (document)

MANDALES

La Nora i la Silvia també han fet MANDALES molt xules amb coses que han trobat per casa.

La Montsant va realitzar aquesta MANDALA, li va agradar moooolt fer-la i sobretot va quedar molt contenta del resultat.

La Guillermina de la classe dels Futbolíssims ens ha fet arribar aquestes boniques MANDALES.

MANUALITATS

Mireu quin LABERINT més xulo ha fet la Montsant! Us animeu a fer el vostre?

La Montsant ens envia la recepta que ha fet servir per fer la PASTA DE SAL:

RECEPTA PASTA DE SAL (document)

La Berta ha fet un mòbil molt bonic amb PASTA DE SAL!

El Biel ens envia un recull de fotos fent la PASTA DE SAL.

A casa de la Daniela han realitzat la proposta de fer PASTA DE SAL a casa!!

Hem buscat vàries receptes. Hem elaborat la massa per moldejar i ens hem animat amb els colorants alimentaris! Ens ha agradat molt! Amb els colorants no ha sigut fàcil però la pasta ha quedat genial! Ja portem diversos dies jugant!”

Ens han arribat aquestes abelles amoroses! Les han fet seguint les instruccions que va donar una companya!

Us animeu a fer-ne alguna? Les podeu fer seguint aquestes instruccions:

INSTRUCCIONS ABELLA AMOROSA

Aquestes companyes ens han compartit una MANUALITAT que han fet aquests dies a casa. Podeu veure-ho en un vídeo que es han preparat, cliqueu a l’enllaç:

VÍDEO MANUALITAT

SOM ARTESANS

Mireu quina flauta més natural ha fet la Berta. També ens envia les instruccions per fer-la!

Sabeu com podeu fer un XILÒFON CASOLÀ ben divertit? Podeu veure-ho en aquest video!

VÍDEO XILÒFON CASOLÀ

Coneixeu un instrument que es diu “CUBATERíA“? La seva inventora ens ho explica en aquest document i amb un vídeo:

LA CUBATERíA (document)

COM SONA LA CUBATEÍA? (vídeo)

Un altre instrument interessant: “XILOESTRELLA“. Podeu descobrir-lo en el següent document:

COM ES FA UN XILOESTRELLA? (document)

COM SONA EL XILOESTRELLA? (vídeo)

També tenim una altra manera de fer un INSTRUMENT DE PERCUSSIÓ. Mireu i escolteu bé com sona:

INTRUMENT DE PERCUSSIÓ (vídeo)

DIBUIXOS

A la Mireia li agrada molt pintar i dibuixar. Ens envia alguns dels DIBUIXOS que ha fet durant el confinament.

El primer es diu “BENVINGUDA PRIMAVERA” i el segon es diu “FESTA DE DISFRESSES”.

CANÇONERS

Hem rebut un altre CANÇONER, aquesta vegada és la Montsant qui ens comparteix les cançons que li agraden.

El Joel ens envia el seu CANÇONER PERSONAL, amb les cançons que escolta segons com se sent.

EL MEU CANÇONER (document)

MOLTES GRÀCIES