CONTES AL NÚVOL

La Montsant ha gravat aquest vídeo on ens explica un bonic conte.

EL CONTE DE LA MONTSANT

La Silvia ha fet dibuixos dels contes que ha escoltat: “Granotes dins la nata“, “El león“, “La Lluna i el cocodril” i “Les dues galledes“.

La Montsant ens ha fet arribar com s’imagina les flors del conte “Les dues galledes”.

També ha escoltat el conte de “Les granotes dins la nata” i n’ha fet aquet treball. Per dibuixar la granota vam anar al tros a observar-ne.

A la Daniela li agrada molt escoltar els contes al núvol. D’entre els títols, tria el que més li agrada i ens deixem sorprendre per la veu de la mestra sorpresa. El més bonic és la conversa que ve després, quan parlem de què aprenem amb cadascuna de les històries. Hem escoltat a la Mercè i us enviem els dibuixos que ha fet fins ara amb el missatge que li arriba de cada conte.

MOLTES GRÀCIES