RECOLLIM DEIXALLES DE L’ENTORN

El dia 26 de novembre els alumnes de 4t i 5è vam anar fins a la riera de la Font Vella de l’Aleixar a recolllir deixalles que hi havia per terra. A continuació vam anar a l’ermita de Sant Blai a esmorzar. De camí cap a l’ermita, tant a l’anada com a la tornada, també vam fer el mateix.

A l’arribar a l’escola les vam dipositar a la classe. Posteriorment, les vam estar classificant al seu contenidor corresponent. També, vam estar investigant entre tots i totes les alumnes quan de temps tarden en degradar-se.

Entre tots vam prendre consciència de l’important que és recliclar i dipositar els diferents embolcalls al lloc corresponent ja que i ha algunes de les deixalles que tarden molts anys en desaparèixer.

Alumnes de 4t i 5è