LA FORÇA DE L’AIGUA

La nit del 22 d’octubre del 2019  es va  destrossar el mur del terreny on hi té l’hort l’Hermínia, àvia de l’Èrik, que fa tercer a l’escola.

Això va passar per culpa de la tempesta, que va fer córrer l’aigua de la pluja amb molta força.  Aquell mateix matí nosaltres vam sortir de l’aula i vam anar a observar-ho, vam fer fotos i  ho vam dibuixar. També hi havia el senyor alcalde i mirant les destrosses.

La pista estava  tota plena de fang i també hi vam trobar larves d’insectes, nous, avellanes i alguns pebrots i tomàquets que van baixar amb l’aigua..

Es podien veure les arrels dels avellaners que estaven penjant i també un roser que havia caigut, tal com podeu veure en les fotos i dibuixos.

Alumnes de 2n-3r