TREBALLEM AL BOSC

És un privilegi poder sortir de l’aula i treballar directament immersos en la natura. Aquesta tardor els alumnes de cicle inicial hem baixat al bosc de la riba on hi ha pollancres i àlbers que ens ofereixen cada any el fenomen de la caducitat de les fulles.

Un cop allí hem treballat sobre un mapa l’itinerari seguit i també el vocabulari necessari per a poder fer una descripció del lloc.

Els alumnes us deixen per escrit les indicacions de l’itinerari per si algú de vosaltres s’anima a veure l’espectacle cromàtic que canvia a cada estació de l’any.

El bosc de la riba és a pocs minuts del poble.

Itinerari des de l’escola:

Sortim de l’escola i traspassem la carretera en direcció a la farmàcia, tot baixant per la baixada de la Ràpita.

Girem a l’esquerra i passem per davant de la cooperativa i de l’Agrobotiga. Seguim en direcció a Cal Fernando i un cop arribem a la placeta del Lleó girem a la dreta per baixar cap a la placeta nova.

Agafem el camí de Castellvell i deixem el parquing nou a la nostra esquerra des d’on ja veurem els arbres alts (pollancres i àlbers) i continuem el camí fins arribar baix a la riera, que sembla amagar-se darrere les canyes.

Abans de traspassar-la, a la nostra esquerra, hi tenim el bosquet de la riba.