Programa Salut i Escola

El Programa Salut i Escola es presenta aquest divendres dia 6 de febrer als alumnes de 3r d’ESO. Salut i Escola és una actuació promoguda pels departaments d’Educació i Universitats, i de Salut, per tal d’impulsar la promoció i prevenció de la salut a l’escola i coordinar millor les accions en el territori. S’adreça a la població adolescent de segon cicle d’ESO (tercer i quart) dels centres públics i concertats.

Consulta Oberta. Espai que té per objectiu afavorir l’accessibilitat de cara a la prevenció de situacions de risc i atenció precoç als problemes de salut dels adolescents a l’atenció sanitària  amb garanties de privacitat, confidencialitat i proximitat. Aquest mateix divendres a l’hora del pati (11:00 – 11:30) la Pilar Villamayor obrirà la seva Consulta Oberta.

Calendari de les altres sessions:

20 de març del 2015, 17 d’abril del 20015, 15 de maig del 2015