Festa SINS PER LA SOSTENIBILITAT!

Benvolgudes famílies,
El proper 23 de novembre esteu totes i tots convidades/ts a la festa que està organitzant l’AFA del centre, sota el lema SINS PER LA SOSTENIBILITAT.
Us ha d’haver arribat dels vostres fills/es la circular amb la informació de tots els actes de la festa i també per poder procedir al pagament del dinar. Us l’adjuntem.
De 9.30 a 13 gaudirem dels jocs sostenibles que ens portaran la companyia Guixot de 8 i aprofitarem per conèixer el projecte d’escola verda que té el
nostre institut.
Al migdia gaudirem d’una arrossada popular. El bar serà gestionat per els alumnes de la cooperativa de 4rt. Cadascú haurà de dur els plats, els gots i els coberts de casa.
L’AFA necessita organitzar-se per l’arrossada, per això us demanem que retorneu aquest full fins el dia 18 de novembre al centre amb el nom de la família i el nombre de persones que vindreu.
El preu del dinar és de 7 euros i es prega fer una ingrés al compte bancari de l’AFA: ES48 0182 3577 5202 0220 5511. Si us plau indiqueu el nom de la família juntament amb l’ingrés.
Animeu-vos a participar-hi! Us hi esperem a totes i tots!
Rebeu una cordial salutació,
L’Equip directiu