Colònies de 2n: un viatge a l’Edat Mitjana

Els passats 24 i 25 d’octubre els alumnes de 2n varen anar de Colònies a Poblet dins del Projecte 2, Les Comunitats de Coneixement. En aquesta sortida de convivència, en la que varen fer nit a l’Alberg de l’Espluga de Francolí, els alumnes varen endinsar-se a dos dels monestirs de la ruta del Císter: el monestir de Poblet i el de Santes Creus. Alhora, varen visitar les coves de la Font Major, un de les parades més destacades dels amants de la prehistòria. Per altra banda, els alumnes que varen quedar-se al centre varen visitar el Món Sant Benet, una de les joies de l’Edat Mitjana que tenim al Bages. Us deixem unes fotografies, tant dels que varen anar a Poblet, com dels que varen anar al Món Sant Benet.