La Barcelonada, al TNmigdia de TV3!

Els alumnes de 4t d’ESO de la SINS Cardener han participat avui en la Barcelonada, #BCNada17, conjuntament amb 1200 alumnes d’altres centres de secundària d’arreu les terres de parla catalana. La Barcelonada consisteix en una gimcana en la què els alumnes descobreixen la ciutat a través de les noves tecnologies. Aprenen a fer un bos ús d’aquestes i alhora comparteixen una experiència educativa amb alumnes d’arreu. Els nostres alumnes els han entrevistat l’equip del TNmigdia de TV3 en plena gimcana. Felicitats a tots els que hi heu participat i a la xarxa LaceNET que cada any ho organitza.