La SINS Cardener al TN de Tv3: “Un institut de Sant Joan de Vilatorrada premiat per un sistema innovador d’ensenyament”

El divendres 15 de gener la SINS Cardener varem ser notícia al TN Comarques de Tv3: “Un institut de Sant Joan de Vilatorrada premiat per un sistema innovador d’ensenyament”. La notícia, presentada per la periodista Núria Bacardit, fa referència al Premi “Escuelas para la Sociedad Digital” de la Fundació Telefònica en que la SINS varem quedar 2ns a nivell estatal en la categoria d’Instituts Públics. En el cos de la notícia hi apareixen la SINS Band, el treball per Projectes, la creació d’Apps, entrevistes a alumnes i al director, l’autoavaluació dels alumnes, entre altres.

Gràcies Núria Bacardit i a tot l’Equip de Tv3 per fer-vos ressò del nostre projecte!!

1. Retroenllaç: La secundària a la UVI? | Amb els peus a terra