Matrícula Curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que les matrícules per al proper curs 2021-2022 cal tramitar-les a la Secretaria/Administració del centre en els següents horaris:

CALENDARI DE MATRÍCULA D’ALUMNES DE 1r d’ESO:
     ♫ Dilluns 14 de juny De 8:30h a 14h. i de 15:30h a 18h.
     ♫ Dimarts… Llegeix més»

PORTES OBERTES i PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

PORTES OBERTES
Us informem de les dates de les jornades de PORTES OBERTES del centre el present 2021:

• Xerrada informativa virtual: en aquesta sessió s’explicarà el Projecte Educatiu de Centre, així com el Pla d’Organització que té lloc actualment (funcionament del Centre en la situació… Llegeix més»

Resultats Votacions per a la renovació del membre representant de l’Alumnat al Consell Escolar

Benvolguts membres de la comunitat de l’Institut Cardener,
aquesta setmana hem realitzat les votacions per a renovar el membre representant de l’alumnat al Consell Escolar.
Les votacions han tingut el resultat següent:
JONAS SERRA 52
ALEIX OLIVERAS 43
HECTOR MARAVER 39
ROC BURGSTALLER 25
TONI VALL 34
JOSEP ANDRADE 9
BLANC 5
NUL 1
Un cop… Llegeix més»

Procediment de matrícula

A fi i efecte de poder realitzar la matrícula pel curs 2020-2021 dels nous alumnes preinscrits al centre heu de procedir a sol·licitar hora. Per a fer-ho heu d’accedir al formulari de cita prèvia que trobeu enllaçat aquí. Us recordem que en el correu… Llegeix més»