Comunicació previsió de vagues

Benvolgudes famílies,

tenint en compte els esdeveniments que es preveuen en els propers dies, us comuniquem:

• Hi ha vaga d’alumnat de 3r i 4t d’ESO convocada pels dies 16, 17 i 18 d’octubre de 2019.
  • Hi ha vaga general pel proper divendres dia 18 d’octubre de 2019.
  • Que davant de les possibles convocatòries… Llegeix més»

Calendari Inici de curs 2019-2020. Reunió Informativa 5 setembre 2019 19h

Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb totes i tots vosaltres per traslladar-vos les informacions d’inici de curs que són d’importància tant per a l’alumnat com per a les famílies.

Dates a tenir en compte:

Dijous 5 de setembre 19h.
Reunió d’inici de curs per a les famílies

L’ordre del dia de la reunió serà el següent:
19h Acollida i reunió general… Llegeix més»

Matrícula curs 2019-2020

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem que les matrícules per al proper curs 2019-2020 cal tramitar-les a la Secretaria del centre en els següents horaris:
Calendari de matrícula d’alumnes de 1r d’ESO curs 2019-2020*.
     Dijous 20 de juny de 8:30h a 14h i de 15:30h a 17:30h.
     Divendres… Llegeix més»

2n Jocs Florals

La segona convocatòria dels Jocs Florals Escolars de la SINS Cardener s’adreça a tota la comunitat educativa amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita de l’alumnat, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya. La participació al certamen és voluntària.

Les modalitats són:

1. Concurs literari: narrativa… Llegeix més»

Email per a les Sortides

Benvolgudes famílies,
EMAIL SORTIDES. Us informem que tota la comunicació que necessiteu consultar referent a tema sortides us heu d’adreçar a l’email sortides@sinscardener.cat
AUTORITZACIONS I JUSTIFICANTS DE PAGAMENTS. Recordeu que l’autorització i el justificant de pagament s’han de lliurar conjuntament grapats i fins a la data límit de… Llegeix més»

Regió7: “Alumnes de l’Institut Cardener descobreixen els oficis i vocacions”

El diari Regió7 es va fer ressò el passat divendres 1 de febrer de les VI Jornades d’Oficis i Vocacions que varem celebrar al centre. Podeu llegir la notícia i veure la galeria d’imatges en el següent enllaç:

Alumnes de l’Institut Cardener descobreixen els oficis… Llegeix més»

Horaris Cobrament Loteria LA GROSSA

HORARIS COBRAMENT
LOTERIA LA GROSSA