Presentació EduManlleu

Durant els cursos 2013-14 i 2014-15 representants dels centres de primària i secundària i el servei d’educació de l’àrea de Serveis Personals i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu han seguit una formació de 32 hores per millorar la innovació tecnopedagògica en les escoles i instituts, contribuint als reptes de les ciutats i territoris.

Aquesta formació la van impartir el CETEI (Centre de Tecnologies Ituarte) i subvencionada per la Diputació de Barcelona.

Per cloure la formació, el passat 28 d’abril es va fer una presentació dels projectes finals dels diversos municipis que la van seguir: Ripollet, Badia del Vallès ,Viladecans i Manlleu.

Manlleu va presentar un projecte que inicia una web, edumanlleu, per afavorir la xarxa entre tots els centres docents de la ciutat a fi de compartir projectes pedagògics que cada centre hagi fet sobre el tema de coneixement de la vila de Manlleu. Es basa en el principi que conèixer és estimar. El segon objectiu és fer intercanvis sobre aquestes experiències per un enriquiment mutu. El tercer objectiu és poder realitzar concursos entre els centres per fomentar la cerca i la participació dels alumnes sobre temes locals.

Aquesta eina, a més de d’enriquir l’us de les TIC en cada centre, millora el vincle entre centres educatius de Manlleu.

IMpuls TIC