Eleccions al consell escolar

Informació per als pares i mares

Aquest curs 2014-15 hi ha eleccions al Consell Escolar dels centres escolars i per tant del nostre institut. La renovació dels membres és parcial i hem de renovar:

5 representants del professorat

2 representants de pares i mares

1 representant dels alumnes

Com a pares i mares del alumnes del centre podeu presentar-vos com a candidats a representants d’aquest sector i participar en les eleccions que es celebraran el dia 25 de novembre a partir de les 13.00 i fins a les 18:00 a la biblioteca de l’institut.

Per a poder participar en aquestes eleccions heu d’aparèixer al cens electoral, que està exposat al suro de l’entrada del centre, al costat de la consergeria.

Si voleu fer una reclamació (si no hi sou o el nom que hi apareix és incorrecte) ho podeu fer a l’institut entre els dies 4 i 6 de novembre de 8:00 a 14:00.

Si us interessa presentar-vos com a candidats del sector de pares i mares, podeu fer-ho, per escrit a l’Institut, fins el dia 14 de novembre a les 14:00. El centre us facilitarà els fulls per presentar les candidatures.

El dia 5 de novembre es farà el sorteig per a designar els membres de les meses electorals i el dia 17 de novembre es proclamaran les candidatures definitives i s’iniciarà la campanya de difusió.

Per a poder votar s’ha d’acreditar la identitat amb el DNI/NIE.

Us esperem a tots.