Jaciment arqueològic de la necròpolis de la Colomina

Aprofitant les possibilitats que ofereix l’utilització de Nodes com a plataforma web dels centres, i de Sinapsi com a eina de selecció de continguts publicats en els nodes dels centres, s’ha creat aquesta agència de notícies que pretén fomentar la competència comunicativa dels alumnes i la seva col·laboració en la creació i compartició de notícies que puguin ser útils per a la reflexió de l’estructura dels diaris i per a la publicació de revistes escolars.

Centre:

Àrea de Cultura Digital

Sucursal:

Lleida

Data del registre

10/29/2019 12:00am

Reporter/s

Xavi, Fèlix

Què ha passat?

Creació de l’estructura de l’agència de notícies educatives de Catalunya: Tafanodes

On ha succeït?

Via Augusta 202, de Barcelona

Quan es van produir els fets?

Inici del curs escolar 2019-2020

Qui va estar involucrat en els fets?

Tècnics del l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació

Per què es van produir els fets?

.- Per fomentar l’escritura entre els alumnes de primària i secundària dels centres que disposin de Nodes.
.- Analitzar l’estructura dels diaris
.- Crear consells de redacció en els centres educatius
.- Fomentar la creació de revistes escolars electròniques amb edicions freqüents al llarg del curs.

Què es volia aconseguir?

Com es van produir i/o evolucionar els fets?

Amb el plugin Pods

Secció

Cultura i Ciència

Imatge