Nodes a Telegram

Nodes a Telegram

per Mireia Geronès Montel -
Nombre de respostes: 19

Bon dia, 

Seguint els tutorials he pogut posar en marxa l'enviament dels butlletins de Nodes a Telegram.

He canviat el rush perquè l'aparença dels missatges sigui bona, però encara rebem a Telegram un enllaç on hi posa (title) que enllaça bé amb la notícia però que entenc que hauria de copiar automàticament el títol de la notícia.

Sabeu com arreglar-ho?

Moltes gràcies

Mireia

Etiquetes:
En resposta a Mireia Geronès Montel

Re: Nodes a Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

ens pots passar l'URL del vostre Nodes per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nodes a Telegram

per Mireia Geronès Montel -

Aquí va!

https://agora.xtec.cat/ceipgermanscorbella/

De moment perquè no es vegi el "title" ho he editat i he posat el domini de l'escola.

En resposta a Mireia Geronès Montel

Re: Nodes a Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

podeu provar ara? Hem modificat un paràmetre de la plantilla i ara s'hauria de veure bé.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nodes a Telegram

per Mireia Geronès Montel -

Moltes gràcies!

Ara sí que es veu bé.

Aprofito per fer una altra consulta.

Com és que a vegades a Nodes quan no hi poso imatge resum se me'n carrega una automàticament (sempre la mateixa)? 

Imatge resum automàtica

Llavors queda fatal perquè és una mare treballant amb uns quants infants i no lliga amb cap de les notícies que fem.

Moltes gràcies de nou per la feina i la rapidesa!

Etiquetes:
En resposta a Mireia Geronès Montel

Re: Nodes a Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mireia,

hem fet diverses proves a un entorn de test i no aconseguim reproduir l'error. Si no posem imatge resum, no n'envia cap. Podria ser que l'hagueu adjuntat a l'editar l'article per error?

M'he subscrit també al vostre canal per fer-ne seguiment, a veure si quan torneu a enviar un article torna a passar. He vist que teniu 60 subscriptors així que no he volgut fer cap prova al vostre entorn.

A veure si a algú més li ha passat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nodes a Telegram

per Mireia Geronès Montel -

Bon dia,

Jo també ho he provat i ara no m'ha sortit, però és un error que se'ns va repetint des del curs passat i sempre ens surt la mateixa foto.

Ja intentaré investigar exactament quan se'ns carrega.


Ja que estem amb incidències i he vist que també controles moodle...

Entro al moodle de l'escola: https://agora.xtec.cat/ceipgermanscorbella/moodle/login/index.php

I a l'apartat Primària/Cicle Superior/Música CS no hi puc accedir ni com a usuària ni com  administradora. Em surt el següent avís:

error musica CS

A la resta d'espais hi accedeixo sense problema. No sé que pot haver passat...

Moltes gràcies per avançat!!


En resposta a Mireia Geronès Montel

Re: Nodes a Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

això que us passa al Moodle sembla que té a veure amb la memòria cau del navegador. Proveu a esborrar la memòria cau dels navegadors i si us segueix passant ens poseu un missatge al fòrum de Moodle i ho revisem.

Fins ara,

Mònica

En resposta a Mireia Geronès Montel

Re: Nodes a Telegram

per Mireia Geronès Montel -

Bon dia,

Si ens segueixes al telegram veig que avui també ha passat l'error de la imatge.

Ha penjat la notícia un company meu.

Pot ser que hagi marcat el "mostra el contingut sencer" sense haver posat imatge resum?

En resposta a Mireia Geronès Montel

Re: Nodes a Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

quin misteri!

He editat l'article i s'ha enviat correctament. També he marcat l'opció "envia imatge destacada si n'hi ha" a la configuració del Telegram.

Això ho fas sempre des del mateix ordinador, amb quin navegador? Podries provar a esborrar la memòria cau de tots els navegadors que fas servir?

És una mica complicat fer proves ara que teniu ja uns quants subscriptors.

Fins ara,

Mònica

En resposta a Mireia Geronès Montel

Re: Nodes a Telegram

per EUGENIA CASELLAS MASGRAU -

A nodes de l'Escola Pericot també ens passa. En el nostre cas són uns nens a l'aula de plàstica i és això, SEMPRE la mateixa foto. He buscat la imatge a la mediateca per veure que no tingués alguna cosa diferent de les altres i no ho sé veure.

El que és cert i com que fa temps que ens passa penso que en tinc una sospita : és quan he posat una imatge resum i després l'esborro (en el cas d'avui he posat "mostra contingut sencer" i he tret la imatge resum que ja hi havia posat).


En resposta a EUGENIA CASELLAS MASGRAU

Re: Nodes a Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Eugènia,

gràcies per la pista, mirarem de fer proves per reproduir-ho.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Nodes a Telegram

per EUGENIA CASELLAS MASGRAU -

Avui m'he tornat a trobar amb el mateix problema, carrega una foto (sempre la mateixa). Avui però jo m'havia oblidat de posar la imatge destacada. 

Heu esbrinat pq passa això? Teniu alguna idea?

Gràcies!

En resposta a EUGENIA CASELLAS MASGRAU

Re: Nodes a Telegram

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Eugènia,

no hem aconseguit reproduir l'error que teniu tu i la Mireia. Sense poder-ho reproduir, costa molt veure en quin pas es produeix i perquè sempre agafa la mateixa imatge.

Si teniu alguna altra pista, no dubteu en dir-nos-ho per tal de seguir estirant del fil.

Fins ara,

Mònica

En resposta a EUGENIA CASELLAS MASGRAU

Re: Nodes a Telegram

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Eugenia, 

Com diu la meva companya Mònica no hem pogut reproduir la incidència. El que sí que hem vist es que no estava marcada l'opció "Envia la Imatge Destacada (si n'hi ha)" a la configuració de Telegram. Ara mateix us l'he deixat marcada, podeu provar i indicar-nos si us funciona correctament?

Salutacions


En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Nodes a Telegram

per EUGENIA CASELLAS MASGRAU -

Ignacio i Mònica, moltes gràcies per el suport que ens feu. Avui mateix havia de penjar al Nodes la informació de portes obertes i he deixat l'opció  "Envia la Imatge Destacada (si n'hi ha)" que m'havieu marcat. Com que hi he posat imatge no m'ha fet l'error però sí que ha enviat la imatge + la notícia com es pot veure a la imatge que adjunto (ho desmarcaré).

Aniré investigant, a veure si en traiem l'entrellat. 

gràcies "again".

Fitxer adjunt portes obertes telegram
En resposta a EUGENIA CASELLAS MASGRAU

Re: Nodes a Telegram

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Eugenia, 

S'ha actualitzat la versió del Telegram, podris tornar a provar?

salutacions

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Nodes a Telegram i imatges "destacades" a Nodes

per EUGENIA CASELLAS MASGRAU -

Ignacio, gràcies per estar al darrera d'aquesta incidència. 

NODES a TELEGRAM: Avui (25/5/2020) he fet proves. La primera prova ha estat NO posar imatge destacada i ha "estirat" la imatge de dins de l'entrada. Hem esborrat la notícia a telegram i hem fet una SEGONA prova. Aquesta vegada havia posat la imatge destacada i l'havia tret. Al telegram ha tornat a sortir la imatge de l'entrada.

Però jo em pregunto..... i si l'entrada no té cap imatge?? Tornarà a sortir la foto "fantasma"?

A la web però, no ha funcionat igual. La primera prova, "sense imatge destacada" a la portada  hi ha sortit la foto "fantasma" aviat li diré la "foto maleïda". A la segona prova posant i traient la imatge destacada, no ho ha fet, senzillament no ha sortit fotografia .

Crec que estem més a prop.... gràcies per ser-hi.




En resposta a EUGENIA CASELLAS MASGRAU

Re: Nodes a Telegram i imatges "destacades" a Nodes

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bones Eugenia, 

La configuració dels paràmetres al mòdul de Telegram els podeu trobar en aquest enllaç http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/telegram/configurar. He vist que teniu definida una plantilla pròpia (el vosotre hash es diferent) i segurament aquest sigui el problema.

salutacions