Experimentació de Tardor a la Llar d’Infants

A la nostra llar d’infants hem donat la benvinguda a la tardor a través d’unes propostes d’experimentació plenes de colors, textures i olors característiques d’aquesta estació. Cada grup ha pogut descobrir i manipular diferents materials naturals, afavorint l’aprenentatge sensorial i la curiositat innata dels infants.

Grup de 2-3 anys: Experimentació amb aliments de tardor

Els infants de 2-3 anys han gaudit d’una activitat d’experimentació sensorial amb aliments típics de la temporada. Han pogut observar, tocar i olorar magranes, mandarines i boniatos, descobrint-ne les formes, els colors i les textures.
A través del joc lliure, han manipulat els aliments, n’han explorat l’interior i han interaccionat amb els companys, creant moments espontanis d’aprenentatge i descobertes compartides.

Grup de 1-2 anys: Experimentació seca amb elements naturals

Els infants de 1-2 anys han realitzat una experimentació seca amb materials naturals de tardor com fulles, garrofes, pinyes i troncs. Aquests elements els han permès explorar textures més dures i seques, fer sorolls i manipular lliurement el material, descobrint-ne les característiques pròpies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut