Ens agradaria compartir amb vosaltres una cita que significa molt per a les persones que formem part de l’escola. Desitgem amb forces que us faci vibrar d’igual manera que a nosaltres:

“L’autèntica màgia és aquella capaç d’educar cors lliures, i projectar rajos d’esperança i llum més enllà de la foscor, aquella capaç de mirar a la solució i posar en contacte les persones, amb la seva força amorosa, el seu destí i les seves potencialitats”
Mercè Traveset.

Preinscripcions curs 2023-2024

Les preinscripcions pel proper curs 2023-2024 es podran presentar de manera presencial o telemàtica.

Les dates son les següents:

Presentació de sol·licituds:

TELEMÀTIQUES: del 4 al 16 de maig
PRESENCIALS del 8 al 16 de maig CAL DEMANAR CITA PRÈVIA

Publicació de les llites amb els barems: 24 de maig

Període de reclamacions de les llistes 25, 26 i 29 maig

Sorteig públic per les opcions de desempat: 30 de  maig

Publicació llista admesos 9 juny

Període de matrícula del 12 al 22 de juny

Per més informació podeu  consultar el web de l’ajuntament.

Documentació preinscripció

Document Sol·licitud Preinscripció Curs 2023-2024 Català
Document Solicitut Preinscripción Curso 2023-2024 Castellano

Document Documentació necessària Preinscripció 2023-24 català
Document Documentació Preinscripció 2023-24 castellà
Document Criteris Preinscripció 2023-24 català
Document Criteris Preinscripció 2023-24 castellà
Document Preguntes freqüents Preinscripció curs 2023-24 català
Document Preguntes freqüents Preinscripció curs 2023-24 castellà
Document Adreces EB i LLARS D’INFANTS CURS 2023-24 català
Document Adreces EB i LLARS D’INFANTS CURS 2023-24 castellà

Cliqueu a la imatge per veure el vídeo.

El Tió ja és aquí

Aquesta setmana, hem rebut el Tió de Nadal a l’escola.

Els vam estar buscant per les classes, els passadissos i el pati, fins que van aparèixer.

Ara els hem de cuidar molt, tapar-los bé perquè estiguin calentons i donar’ls-hi menjar perquè estiguin molt contents.

D’aquí a uns dies, anirem a cantar la cançó del Caga Tió, i si els hem cuidat bé potser ens caguen alguna sorpresa.

Celebrem La Castanyada a la Llar

Ja ha arribat la Castanyera a la nostra llar.

Aquests dies hem pogut gaudir dels elements de la tardor, tastar-los i experimentar amb ells.

Mireu que bé ho hem passat, celebrant la festa de la Tardor i la Castanyada.

També podeu consultar les llistes d’admesos en aquesta web, descarregar la documentació necessària a l’apartat de matricula, i trucar per concertar cita prèvia.

JA ÉS PRIMAVERA A LA FLORIDA !

La primavera ha envaït la llar, veiem flors per tot arreu, i gràcies a la col·laboració de tots i totes, els infants de la llar poden gaudir cuidant les plantes.

Hem de regar-les perquè no s’assequin, tractar-les amb cura i cuidar-les molt perquè creixin i floreix ben sanes.

La Florida està plena de color, aquests dies descobrim noves olors, noves textures i sensacions.