Per molts anys Joel!!!

Avui ha fet anys en Joel!🎂 i n’ha fet 3!!!🎈🎈🎈 Aquesta colla de grans es van preparant per marxar de la Llar d’Infants i començar a l’escola… Ho han ben celebrat amb els seus companys de grup!🎊

Avui hem sortit!

Els dijous si fa bon temps☀ amb els més grans sortim per l’entorn de l’escola🌳🌿🌱☘. Avui ha sigut un dia d’aquests i ho hem ben aprofitat: hem pogut esmorzar al parc de la Mare de Déu del Prat, hem tirat pedretes al canal, hem collit… Llegeix més»

Fins aviat Ainhoa!

Des de principi de curs fins ara hem tingut a la Llar d’Infants a l’Ainhoa que ha fet pràctiques. Aquesta setmana acaba aquest període amb nosaltres. Durant aquest temps l’Ainhoa ha fet diferents activitats, us presentem una d’elles, en la que els infants han pogut… Llegeix més»

Xocolatada Solidària 2021

Ahir dimarts 9 de març vam fer la Xocolatada Solidària☕ a la Llar d’Infants. Els diners💰 recaptats es destinaran íntegrament a projectes pioners en el diagnòstic i tractament del Càncer Infantil💊. Recordeu que a les dues entrades de la Llar d’Infants hi trobareu una guardiola… Llegeix més»

Carnestoltes 2021

Ja fa uns quants dies, que a cada estança de la llar d’infants hem preparat espais on els infants hi poden trobar elements relacionats amb la festa de Carnestoltes: robes, disfresses, barrets, pintures per la cara….👠👡👢🎩👒📿👗👘👚 Són elements amb els quals els infants es poden… Llegeix més»