Llistes alumnat preinscripció 2022-23

Llar d’infants L’Espurna

Si el vostre fill/a ha estat admès/a a la llar d’infants, podeu fer la matrícula del 7 al 17 de juny directament a l’escola. Cal que hi truqueu abans per acordar dia i hora.

L TENIR PRESENT:

Els grups d’edat s’organitzen segons la normativa vigent sobre el primer cicle d’educació infantil, si bé es podrà  fer oferta de grups flexibles amb aules mixtes amb infants de franges d’edat diferents per adequar-se al màxim a la demanda al finalitzar la preinscripció.

D’acord amb el Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres sufragats amb fons públics, per afavorir la integració i la distribució equilibrada  de  l’alumnat amb necessitats especifiques de suport educatiu, s’estableix una reserva d’1 plaça per grup. La reserva de places per aquest alumnat és vigent fins el dia anterior a la publicació de llistes d’admesos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *