BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS 2020-2021

Estimades famílies!

Estem a punt d’iniciar un nou curs, un curs que sens dubte serà una mica diferent, però des de l’escola farem tot el possible perquè els nostres infants es sentin tan estimats i feliços com sempre.

Les mestres comencem amb molta il·lusió aquest nou curs i amb moltes ganes de veure tots els nostres alumnes, tant els nous com els del curs passat.

Venim amb les energies carregades i amb l’esperança de passar un bon curs, encomanant a tots els nens i nenes el desig i la curiositat d’aprendre.

Tot l’equip de L’Espurna estem preparats perquè els vostres infants es sentin segurs i gaudeixin de l’espai i dels seus companys i companyes.

Tornarem a omplir l’escola de somriures, jocs, rialles i alguns plors ……. de vida.

Bon curs 20-21

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *