Pintar amb esponges

Avui us proposem una activitat senzilla i molt divertida: pintar amb esponges i fer un dibuix.

Per fer-ho necessitareu:

  • Pintura de dits de diferents colors
  • Una esponja
  • Un plat per a cada color
  • Un palet de gelat
  • Paper

Primer heu de distribuir una mica de pintura a cada plat, sucar l’esponja a la pintura i estampar. Veieu què passa quan barregem colors?? Seguidament, heu de fer el dibuix que més us agradi amb el palet de gelat.

Us ha agradat??

 

Experimentació amb espaguetis

Els alumnes de la classe dels cabirols hem experimentat amb espaguetis cuits. Hem començat l’activitat amb els espaguetis blancs i després d’experimentar una bona estona els hem tenyit amb colorant alimentari, aquí teniu el resultat. Ens ho hem passat genial!

De quin color és un petó?

https://www.youtube.com/watch?v=rmeggdMXXFE

Autor i il·lustrador: Rocío Bonilla, Editorial: Animallibres Resum: la Mònica, que tothom li diu Minimoni, li agrada moltes coses com anar amb bicicleta, pastissets, …, “Però, sobretot, m’agrada pintar! Sé pintar marietes vermelles, cels blaus i plàtans grocs. També sé pintar pingüins i coets, però mai no he pintat un petó. De quin color deu ser un petó?”