PREINSCRIPCIONS 24-25

Per fer la Preinscripció pel curs 24-25 de nous alumnes, haureu de venir presencialment a la llar d’infants en les dates:

15 i 20 de maig de 2024

HORARI: de 9 a 13h i de 15 a 16h

Demana cita prèvia a aquest enllaç: CITA PRÈVIA

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA:
  • Imprès de sol·licitud
  • Certificació electrònica de la inscripció de naixement o el llibre de família o altres
    documents relatius a la filiació. Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que
    cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • DNI del pare, la mare, el tutor, la tutora o el guardador o la guardadora de fet de l’alumne o alumna. Si la persona sol·licitant és estrangera, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estrangera comunitària li caldrà adjuntar el document d’identitat del país membre de la Unió Europea.
DOCUMENTACIÓ A EFECTES DE BAREM
Criteris prioritaris:
  • Proximitat del domicili habitual a l’escola: certificat o volant de convivència de l’alumne/a, on ha de constar l’adreça del domicili i acreditar que l’alumne viu com a mínim amb el pare o la mare que presenta la sol·licitud. No serveix el padró.
  • Proximitat del lloc de treball del pare, mare, tutor/a legal o guardador/a de fet a l’escola:
    • Persones assalariades: contracte laboral emès per l’empresa.
    • Treballadors/res autònomes: model 036 o 037 de l’Agència tributària on consta el domicili on es porta a terme l’activitat.
  • Renda garantida de ciutadania: certificació o resolució emesa pel Departament de Drets Socials.
Criteris complementaris:
  • Família nombrosa o monoparental: títol vigent.
  • Part múltiple: certificació electrònica de la inscripció de naixement o el llibre de família.
  • Acolliment familiar: resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • Discapacitat d’un membre de la unitat familiar: certificat o targeta acreditativa de discapacitat emesa pel Departament de Drets Socials. També es pot adjuntar el document que acrediti ser beneficiari/ària d’una pensió d’incapacitat permanent o grau total o de gran invalidesa, o bé, quan sigui oportú, el corresponent certificat de les classes passives que tenen reconeguda una pensió de jubilació o retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat.
  • Víctima de violència de gènere o terrorisme: sentència judicial de qualsevol ordre jurisdiccional, l’ordre de protecció vigent, o l’informe de serveis socials o el certificat que acredita la condició de víctima de terrorisme que emet la Subdirección General de Apoyo a Víctimas del Terrorismo del
    Ministeri de l’Interior.

*Si no poguéssiu venir cap dels dos dies, ni en l’horari establert, podeu contactar amb la llar a través del correu : a8048046@xtec.cat

Ens visita la Castanyera

Ahir a la classe dels més petits de la llar els va visitar una Castanyera molt especial, la Maria Castanyera. Ens va explicar el conte amb la companyia del seu amic titella el Gegant del Castanyer i també vam ballar i cantar cançons tots plegats!

Avui divendres els més grans hem baixat a la sala de psicomotricitat a veure la representació del Conte de la Castanyera. Hem estat molt atentes i atents. I en acabat hem pogut ballar i cantar tots junts.

Estrenem nou apartat a la web

Per tal que podeu fer un bon seguiment del pla d’actuació d’aquest curs hem estrenat un nou apartat a la web on anirem penjant les actualitzacions, ampliacions i modificacions pertinents.