CONEIXENT ELS NOSTRES SOCIS ALEMANYS

L’alumnat de 3r d’ESO ja ha participat en sengles trobades en línia amb alumnat de l’institut alemany Campus HafenCity d’Hamburg. Ambdós instituts participem en un projecte d’intercanvi Erasmus+ al voltant de la sostenibilitat i de la gestió ètica de la informació digital que pretén fomentar també la ciutadania europea i el plurilingüisme del nostre alumnat. En el marc d’aquest projecte, l’alumnat de l’Institut Vallcarca s’està preparant per rebre una delegació d’alumnes del Campus HafenCity, que visitarà el nostre institut a la tardor. Aquestes dues primeres trobades han estat una primera presa de contacte que tindrà la seva continuïtat al juny, quan l’alumnat d’ambdós instituts col·laborarà per dotar de contingut el projecte i planejar la propera trobada presencial a Barcelona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>