BEQUES MENJADOR CURS 2024-24

Benvolgudes famílies,

Avui s’obre el termini per demanar la beca menjador per al curs vinent. Cliqueu l’enllaç de la web del Consorci d’Educació de Barcelona on es detalla la informació.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les sol·licituds es presentaran a través d’un formulari telemàtic adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2024-2025, en un període inicial i quatre períodes oberts de sol·licituds:

• Període de juny 2024: entre el 15 de maig i el 16 de juny, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 20 de juny.
  • Un cop finalitzat el període de juny, s’establiran períodes oberts de presentació de sol·licituds (noves peticions, alumnat nou vingut i situacions sobrevingudes)
    • Primer període obert de presentació de sol·licituds: entre el 9 i el 24 de setembre de 2024, ambdós inclosos, i fins al 27 de setembre per portar-la signada al centre.
    • Segon període obert de presentació de sol·licituds: entre el 25 de setembre i l’1 de desembre de 2024, ambdós inclosos, i fins al 4 de desembre per portar-la signada al centre.
    • Tercer període obert de presentació de sol·licituds: entre el 2 de desembre de 2024 i el 28 de febrer de 2025, ambdós inclosos, i fins al 4 de març per portar-la signada al centre.
    • Quart període obert de presentació de sol·licituds: entre el 3 de març i fins l’últim dia que s’admetin noves admissions del curs 2024-2025.

Salutacions

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *