VISITA AL MUSEU DE LA MÚSICA
06/03/26El passat 19 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una sortida al Museu de la Música de Barcelona per participar en l’activitat “Petit Orpheus”, un taller d’organologia centrat en el coneixement dels instruments de l’orquestra.
Durant la visita, l’alumnat va poder conèixer de primera… Llegeix més»



