L’alumnat de 3r d’ESO ja ha participat en sengles trobades en línia amb alumnat de l’institut alemany Campus HafenCity d’Hamburg. Ambdós instituts participem en un projecte d’intercanvi Erasmus+ al voltant de la sostenibilitat i de la gestió ètica de la informació digital que pretén fomentar també la ciutadania europea i el plurilingüisme del nostre alumnat. En el marc d’aquest projecte, l’alumnat de l’Institut Vallcarca s’està preparant per rebre una delegació d’alumnes del Campus HafenCity, que visitarà el nostre institut a la tardor. Aquestes dues primeres trobades han estat una primera presa de contacte que tindrà la seva continuïtat al juny, quan l’alumnat d’ambdós instituts col·laborarà per dotar de contingut el projecte i planejar la propera trobada presencial a Barcelona.








