HP CodeWars 2024

El passat dissabte 2 de març, vuit alumnes de primer d’SMX van participar a les HP CodeWars, un concurs de programació que va posar a prova les seves habilitats i coneixements en un ambient competitiu i col·laboratiu.

Durant aquesta competició de tres hores, els nostres alumnes van treballar conjuntament per resoldre el màxim de problemes de programació possible per sumar punts. Aquest repte no només va requerir destresa tècnica i resolució de problemes, sinó també una gran capacitat de treball en equip i comunicació per assolir els objectius en el temps establert.

A més de l’emoció de la competició, els nostres alumnes van poder gaudir d’una experiència completa, ja que van rebre un lot de merchandising de l’esdeveniment i van tenir l’oportunitat d’assaborir un esmorzar il·limitat. Aquesta iniciativa va permetre als estudiants carregar piles i mantenir-se amb molta energia mentre donaven el seu millor esforç durant la competició.

Mentrestant, fora de la sala de competició, els professors van tenir l’oportunitat de participar en un fascinant debat sobre la Intel·ligència Artificial i l’ètica d’aquesta, un tema que està molt present i que cada cop genera més objecte de debat. Aquesta oportunitat va permetre ampliar horitzons i reflexionar sobre els reptes i les possibilitats que ens ofereix la IA en el futur.

Des de l’Institut, estem increïblement orgullosos dels nostres alumnes per la seva dedicació, treball en equip i participació activa en aquest esdeveniment.

Felicitem els nostres participants pel seu èxit i esperem amb interès futures oportunitats com aquesta per continuar fomentant el creixement personal i professional dels nostres alumnes!