Henka: creixent en benestar emocional

Un any més, el nostre centre participa en el programa Henka. Aquest va dirigit pels alumnes de 1r i 2n d’ESO. 


Què és Henka?


Henka és un programa que neix de la col·laboració de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona i la 
Z Zurich Foundation
  i que promou el benestar emocional d’adolescents i joves i el seu entorn (els centres educatius, les famílies i la societat), amb accions que reforcen resiliència, per prevenir l’aparició de problemes de salut mental. 


Els objectius del programa Henka són:


– Preventiu : Fomentar la resiliència per afrontar de manera saludable les adversitats, com a factor protector de la salut mental.
– Universal : Actuació sobre tots els adolescents i joves i el seu entorn: els centres educatius, les famílies i l’entorn social.
– Educatiu i comunitari : Amb una acció directa sobre l’entorn educatiu de la mà de l’Administració i amb accions de sensibilització que involucrin tota la ciutadania.
– Transformador : Volem aconseguir una societat menys vulnerable i capaç d’afrontar les possibles adversitats i oportunitats del futur.
– Cocreat : Nascut de manera participativa entre persones expertes de l’àmbit de la salut mental infantil i juvenil, de l’acció social, amb agents educatius, els mateixos adolescents i les seves famílies.
A continuació, us oferim dues recomanacions per temps de crisi; una enfocada per les famílies i l’altre pels adolescents. 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut