MUSEU THYSSEN BCN

Els alumnes de primer de Batxillerat Artístic, dins l’assignatura de Comissariat, han desenvolupat diverses maquetes inspirades en el futur Museu Carmen Thyssen Barcelona. Aquest projecte els ha permès apropar-se al món del comissariat d’exposicions i comprendre els processos de planificació i organització d’un espai museístic.

A partir d’una recerca sobre el museu i la seva futura col·lecció, els estudiants han concebut propostes expositives pròpies, representades mitjançant maquetes. En aquestes han treballat aspectes fonamentals com la distribució de les obres, els recorreguts dels visitants, la il·luminació i la relació entre l’espai i el discurs expositiu.

L’activitat ha afavorit el desenvolupament de la creativitat, la capacitat de planificació i la comprensió dels diferents elements que intervenen en la creació d’una exposició. Les maquetes presentades són el resultat d’un procés que combina recerca, disseny i experimentació artística, i reflecteixen les diverses visions que els alumnes han imaginat per a un futur espai dedicat a l’art.

Feu un comentari

Desplaça cap amunt
Ves al contingut