L’alumnat de l’extraescolar MUN participa en el MUN de Bucarest

Del dijous 30 d’abril al dimarts 5 de maig, 10 alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’extraescolar MUN participen al Model United Nations of Bucharest, on representen la República de Turquia en 10 comitès de les Nacions Unides.

Aquesta experiència internacional els permet compartir debats, coneixements i vivències amb estudiants de Romania, Alemanya, Moldàvia, Turquia, Itàlia i Catalunya, en un entorn de cooperació i aprenentatge global.

Prop de 300 joves treballen conjuntament per debatre, empatitzar i consensuar propostes de millora sobre sostenibilitat, igualtat, salut, economia, drets humans, prevenció de drogues, desarmament i construcció de la pau.

Una experiència transformadora que demostra que, amb joves compromesos així, el futur és ple d’esperança.

Feu un comentari

Desplaça cap amunt
Ves al contingut