Erasmus+ porta l’alumnat de 2n d’ESO a Sicília!

Del 14 al 20 de maig un grup d’alumnes de 2n d’ESO han viatjar a Ispica, a l’illa de Sicília (Itàlia) per tal de seguir treballant en el projecte “Amunt el teló” en una ubicació privilegiada que els ha permès conèixer de primera mà la història i les llegendes que envolten el teatre clàssic. 

Durant una setmana l’alumnat , el professorat i les famílies italianes han acompanyat el nostre grup a visitar Ispica, Modica, Pozzallo, l’illa d’Ortigia i fins i tot, Siracusa, ciutat fundada pels grecs fa més de 2700 anys. El grup va parlat de la tragèdia i la comèdia antiga davant del teatre relacionat-ho amb el projecte d’Amunt el teló que han realitzat al primer trimestre i també va passejar  per la cova artificial de més de 23 metres anomenada L’orella de Dionís. 

Aquests dies els nostres alumnes també han pogut assistir a algunes classes i han fet fet activitats diverses a l’institut Leonardo Da Vinci relacionades amb el teatre i l’esport, i han presentat Tarragona i el nostre institut  als seus companys italians. 

La setmana ha acabat amb una petita representació artística dedicada als personatges italians més destacats de la cultura i balls tradicionals sicilians, espectacle que ha estat retransmès en directe a través de les xarxes socials.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>