1r d’ESO continua l’intercanvi amb Itàlia a través d’eTwinning

Aquest passat dimecres, l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Miami s’ha tornat a trobar virtualment amb els estudiants italians amb qui participa en el programa eTwinning.

Durant la sessió, els alumnes han fet una posada en comú de les normes de comportament que seguiran al llarg de l’intercanvi, treballant el concepte de netiquette per garantir una comunicació respectuosa i adequada en l’entorn digital.

A més, també han dut a terme la votació del millor logotip entre els que han estat creant aquests dies, en una activitat que ha combinat creativitat, treball col·laboratiu i presa de decisions conjunta.

Aquest tipus de trobades virtuals permeten reforçar les competències digitals i comunicatives de l’alumnat, així com fomentar l’intercanvi cultural i el treball en equip amb estudiants d’altres països.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut