Divendres 5 de març, va engegar la 60a edició del premi de narració curta que organitza Coca-Cola.
Aquest any, la pandèmia ha provocat que, per primera vegada en la història del concurs, l’alumnat hagi hagut de participar de manera digital i des del centre. En una versió ben diferent, per tant, l’alumnat participant, va comptar amb dues hores per desenvolupar un text narratiu de màxim 800 paraules i en català, a partir d’un estímul creatiu que els havia de motivar la creativitat i l’enginy literari.
La convocatòria en castellà es durà a terme el dia 12 de març, amb una desena d’alumnes dels dos cursos i també es desenvoluparà al centre a través de la plataforma que l’empresa ha creat per a l’ocasió.
Tot i que tradicionalment el concurs anava dirigit a l’alumnat de 2n d’ESO, enguany i també de manera excepcional, s’hi ha afegit l’alumnat de 3r que l’any passat no va poder participar al concurs a causa del confinament.
En definitiva, aquest concurs esdevé una oportunitat per desenvolupar el talent literari i la creativitat.
Molta sort, artistes!
Per a més informació, cliqueu AQUÍ!