Sant Jordi a l’Institut!

El passat 23 d’abril vam viure una jornada plena de creativitat, cultura i tradició en honor a Sant Jordi! El nostre institut es va omplir d’una atmosfera màgica amb les activitats preparades per a tots els nostres estudiants. 📚🎉
Vam començar el dia escrivint microrelats en… Llegeix més»

Tallers de rap 3r d’ESO

El passat 17 d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO va poder gaudir d’un taller de rap en català  a càrrec del cantant de música urbana Nel·lo C amb el rerefons de la integració social mitjançant la llengua, la música i la creativitat. Va ser un taller dinàmic i… Llegeix més»

Lapbook activity 1st ESO

Do you have any childhood memories you’d like to share? The students of 1st of ESO have  been reflecting on their childhood memories, and with the invaluable assistance of our language assistant, Connie, they have created a lapbook. This project spanned three weeks. During the… Llegeix més»

Sortida 2n ESO – LLEIDA

L’alumnat de 2n d’ESO va assistir, el passat dimecres, a la representació teatral del llibre de lectura de Mentida, un clàssic de la literatura per a joves, publicada el 2015 i guardonada amb el Premi Edebé de Literatura Juvenil i que acumula desenes de milers… Llegeix més»

Concert Coral

La Coral de l’institut va fer el seu debut musical el passat diumenge 14 d’abril en un concert convidats per la coral infantil Nova Cervera a l’església del col·legi El Carme. L’acte va recollir uns 380€, els quals s’han destinat íntegrament al projecte social de… Llegeix més»

Trobada atletisme 2n d’ESO

El passat divendres 12 d’abril l’alumnat de 2nESO va gaudir, juntament amb alumnat d’altres centres, d’una jornada esportiva d’atletisme a les pistes de la Serra. Les proves que van practicar van ser velocitat, llançament de pes, salt de llargada i salt d’alçada.

#gallery-7 {
margin: auto;
#gallery-7 .gallery-item… Llegeix més»