II Calçotada Institut Joan Solà

Divendres 16 de març vam celebrar la II Calçotada de l’Institut Joan Solà amb els alumnes de 1r d’ESO. El menú va constar d’uns entrants, calçots conreats pels alumnes de l’optativa "L’hort escolar ecològic", llonganissa i postre. Al final del dinar es va fer una entrega de diplomes molt emotiva als tres hortolans més il·lustres.

Hem de dir que els calçots i la llonganissa estaven boníssims i volem agrair l’esforç als cuiners del poble, les professores responsables de l’hort ecològic del centre i tots els alumnes col·laboradors (de 1r i 2n d’ESO).

Aquí teniu un recull fotogràfic de la calçotada: