Fem difusió dels nostres projectes internacionals

El mes de juny hem explicat els projectes internacionals que hem desenvolupat durant el curs 2017-18, a les escoles La Rosella (Rosselló) i La Creu (Torrefarrera). Ha estat una experiència molt enriquidora pels alumnes que van anar a compartir-los, i volem agrair a les escoles la seva acollida.

Per altra banda, l’alumnat del grup d’ampliació implicat en els projectes internacionals també va explicar-los a les classes de 1r i 3r ESO del nostre institut.

En podeu veure algunes imatges aquí

A cada lloc vam explicar com van anar els nostres projectes i quins van ser els treballs i tasques que vam fer (en podeu consultar els llocs web):

Invent your future

European Young Chemists

Health and sustainability through cultures

El curs que ve tornarem amb més projectes eTwinning!