Què hi ha al nostre web? Ho recordem!

Hola a tothom! Volem recordar-vos que al nostre web hi podeu trobar moltes coses a banda de les notícies d’aquesta pàgina, i ara fem un resum dels enllaços relacionats amb els projectes de centre que podeu trobar clicant a l’esquerra d’aquesta pàgina.

GEP (Grup Experimentació pel Plurilingüisme): conté activitats multilíngües que fem a l’institut
Escola verda: les iniciatives per millorar en el treball per afavorir el medi ambient i la nostra salut.
Erasmus+: els projectes internacionals que desenvolupem sota suport de la Comissió Europea.

Aprenentatge

Servei

Aprenentatge Servei: col·laboracions de l’alumnat de l’Institut en accions solidàries per afavorir la societat on vivim.
ILEC (Impuls a la lectura): Iniciatives i col·laboracions en relació a la millora del nostre hàbit lector, a saber llegir i a llegir per aprendre.

PARLEM!!

PARLEM! vol ser un referent per la millora de l’expressió oral del nostre alumnat, mostrant criteris i estratègies per assolir-ho.
Projectes Joan Solà aporta informació sobre el treball per projectes que hem desenvolupat en cursos anteriors.
Sortides i activitats us mostra les notícies sobre activitats de cursos anteriors.

I si voleu totes les adreces,  més a més de les d’altres aplicacions que fan anar profes i alumnes, aneu al…

Symbaloo

Esperem que us sigui útil aquesta explicació! Teniu molt per visitar!