Participem al V Congrés de les Escoles Sentinella

El divendres 23 de maig, l’alumnat de 3r d’ESO entre els més de 600 alumnes i docents de tot Catalunya que s’han reunit al CosmoCaixa Barcelona per participar en el V Congrés “Escoles Sentinella”, una jornada única per compartir experiències de recerca en salut nascudes a les aules.

La jornada ha consistit en:
🗣️ Presentacions de projectes liderats per escoles i instituts
🤝 Debats amb personal investigador i responsables institucionals

Des del 2020, el projecte Escoles Sentinella s’ha consolidat com un model de recerca participativa que enforteix els vincles entre ciència i educació. L’evidència generada ajuda a millorar les polítiques públiques en salut i educació.

A l’institut Joan Solà hem treballat el projecte SanaMent i ens hem endinsat en la comprensió de la salut mental.  Hem presentat els resultats del nostre treball davant la resta d’escoles participants.

Durant la jornada vam visitar Cosmocaixa i vam poder experimentar amb els recursos didàctics del museu.

Podeu veure les fotos de la jornada.

🔍 Més informació sobre el projecte ➡️ https://lnkd.in/gYEYZErf
🧾 Consulta els resultats del curs 2023-2024 i la infografia ➡️ https://lnkd.in/ghRT7-fa

“Escoles Sentinella” és un projecte impulsat pel Departament de Salut (Sistema de Salut de Catalunya) en coordinació amb el Departament d’Educació i Formació Professional, dissenyat i coordinat pel CEEISCAT -grup de recerca de Germans Trias i Pujol Research Institute (IGTP)– i amb la col·laboració d’ IrsiCaixa, Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus i IDIAPJGol (Institut d’Investigació en Atenció Primària de Salut Jordi Gol).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>