Dia del Medi Ambient… malgrat tot
Avui és el dia mundial del Medi Ambient. El nostre alumnat ha participat en l’elaboració d’un vídeo amb motiu d’aquesta diada. La nostra intenció era sortir al pati a cantar, tocar i ballar la cançó “No ens desdibuixeu”. A causa de les circumstàncies que estem vivint, els mateixos alumnes van proposar realitzar aquesta activitat col·lectiva, […]
Dia del Medi Ambient… malgrat tot Llegeix més »



