Nom de l'autor: admin

COLÒNIES 4t. d’ESO

Després d’haver-ho intentat en diferents ocasions i no haver-se pogut fer per la pandèmia, aquest any a l’institut hem decidit organitzar unes estades a tots els cursos de l’ESO per tal d’afavorir el coneixement, la cohesió dels grups, el descobriment d’espais naturals i la diversió. Els primers en gaudir de la seva estada han estat […]

COLÒNIES 4t. d’ESO Llegeix més »

COLÒNIES 1R. ESO

Els alumnes de primer d’ESO han pogut gaudir d’una estada de dos dies al Castell de Fluvià. Hem realitzat aquesta sortida durant les primeres setmanes de curs per tal que els alumnes, que procedeixen de diferents escoles, es puguin conèixer millor i créixer com a grup. Han estat dues jornades molt positives que segur que

COLÒNIES 1R. ESO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut