COLÒNIES 4t. d’ESO
Després d’haver-ho intentat en diferents ocasions i no haver-se pogut fer per la pandèmia, aquest any a l’institut hem decidit organitzar unes estades a tots els cursos de l’ESO per tal d’afavorir el coneixement, la cohesió dels grups, el descobriment d’espais naturals i la diversió. Els primers en gaudir de la seva estada han estat […]
COLÒNIES 4t. d’ESO Llegeix més »

