Visita al B-Travel a Barcelona
L’alumnat de 3r d’ESO ha fet una excursió al saló B-Travel de Barcelona, una experiència genial per començar a preparar el treball de síntesi sobre el turisme. Han pogut veure de prop com funciona el sector, descobrir destinacions, parlar amb professionals i recollir moltes idees inspiradores per als nostres projectes.
Visita al B-Travel a Barcelona Llegeix més »

