Ens convertim en inventors/es!
Aquí teniu alguns dels artefactes que ha construït l’alumnat de 3r d’ESO a tecnologia, amb els quals han treballat continguts sobre màquines simples, mecanismes, transmissió i transformació del moviment o esforços. Han tingut total llibertat per triar què volien construir, des d’una rentadora a un telefèric o un ascensor i això és el que més […]
Ens convertim en inventors/es! Llegeix més »

