Cuidem el nostre entorn!
Un grup d’alumnes de 4t d’ESO, dins el seu projecte de servei comunitari, han organitzat una jornada de neteja de boscos. Han comptat amb la col·laboració entusiasta dels estudiants de 1r i 2n d’ESO. Tots i totes juntes han treballat per cuidar i preservar el nostre entorn natural, demostrant que amb petites accions es poden […]
Cuidem el nostre entorn! Llegeix més »

