Coneixem el procés de la nutrició.
L’alumnat de 3r d’ESO a l’assignatura de Biologia està treballant els diferents aparells implicats en el procés de nutrició. Aquesta setmana al laboratori descobreixen l’aparell respiratori.
Coneixem el procés de la nutrició. Llegeix més »

